Uvedeme spíše příklady toho, co konkrétní žáci považují za odměnu za splnění úkolu. Je to velmi specifické a zdůrazňuji, že jde o žáky s mentálním postižením a často i autismem. Autisté milují dopravní prostředky a jízdní řády. Jeden si celý rok ve volných chvílích pouští hlášení staničních rozhlasů na nádražích. Druhý videa s jízdou tramvají. Pro třetího je odměna, že si pustí výukový program Lidské tělo a dosazuje názvy kostí. Vydrží to opakovat prakticky celý školní rok, několikrát do týdne. Další si pouští stále stejnou písničku.
Mgr. Michal Pelc
metodik projektu
pelc@kcvjs.cz | +420 602 173 024
@michalpelc41
Ing. Jindřich Wolf
metodik projektu
wolf@kcvjs.cz | +420 731 410 138
Iveta Vejvodová
administrátor projektu
vejvodova@kcvjs.cz | +420 377 350 422
Podpora digitálních kompetencí pedagogických pracovníků | Projekt je financován Evropskou unií