Příklady dobré praxe
V rámci pilotní ověření vzdělávacích programů zde bude postupně vznikat nabídka příkladů dobré praxe vycházející z reálného využívání digitálních technologií v partnerských školách s ohledem na jednotlivé digitální kompetence učitelů DigCompEdu.
Zajímavé aplikace (nejen) pro výuku fyziky
Nejen pro fyzikáře může velmi dobře posloužit aplikace Mentimeter, WordWall nebo třeba Mindomo
Zpětná vazba ve výuce pomocí aplikace Plickers
Vyzkoušejte zajímavou volně dostupnou aplikaci na hodnocení nebo poskytování zpětné vazby žákům.
Jednoduchý nástroj pro testování a procvičování – Socrative
Vyzkoušejte velmi jednoduchý a efektivní online nástroj pro testování a procvičování témat výuky.
Aplikace, která mě nadchla – Flipgrid
Prostředí, které vtáhne žáky i dospělé do světa, kdy si mohou vyzkoušet být hvězdami internetových videí.
Využití aplikace Desmos v matematice
Velmi užitečná aplikace obsahující řadu matematických témat, která jsou přímo stavěna na samostatnou práci žáků.
Online nástroje pro efektivnější výuku zeměpisu
Doporučení a tipy na efektivnější výuku zeměpisu pomocí zajímavých webů a nástroje Nearrpod.
Sdílená nástěnka online aplikace Wakelet
Další zajímavý způsob jak sdílet žákům nejrůznější odkazy formou webové nástěnky aplikace Wakelet.
Pomoc kolegům formou video návodů na Youtube
Skvělý způsob jak pomoci kolegům ve škole se naučit ovládat potřebné aplikace. Rychle a efektivně.
Jak využít Google Classroom nejen pro výuku
Využijte Google učebnu jako virtuální sborovnu, nástěnku pro třídní skupiny nebo předmětové komise.
Tvorba online testů a kvízů v aplikaci Quizizz
Vytváření online testů lze kromě MS Forms nebo Google formulářích připravovat i v online aplikaci Quizizz.
Jednoduchá analýza online výuky v MS Teams
Jak na analýzu v rámci online aktivit vašich žáků při využívání MS Teams. Získejte praktické přehledy pro zlepšení vašich vzdělávacích postupů.
Využití SmartBoardu v odborných předmětech
Využití dotykové tabule Smart v hodinách odborných předmětů pro efektivnější výklad a pochopení probíraných témat, včetně aktivizace žáků.