Psát mohu jak já, tak i žáci. K psaní využívám grafický tablet (lze i myš). Sestavujeme např. řadu čísel ABAKU. Zadání napíši žákům na tabuli. Poté vyvolám a žáci píší řešení. Ostatní si řeší příklady do sešitu. Postup na tabuli mají ke kontrole, popřípadě k diskusi. Moje role je určovat, kdo bude na tabuli psát a řešit příklady.
Tabuli si připravuji před výukou. Žákům připravím zadání – mají za úkol každý vymyslet co nejvíce příkladů z abakového řetězce. Při výuce tabuli sdílím. Žáci doplňují potřebné. Žákům mohu poskytnout odkaz na dopracování – žáci mohou pracovat i po ukončení online hodiny.
Tabuli používám při online výuce ve všech třídách prvních ročníků na začátku hodiny, jako malou rozcvičku.
Učitelka matematiky, SŠ Kralovice
Mgr. Michal Pelc
metodik projektu
pelc@kcvjs.cz | +420 602 173 024
@michalpelc41
Ing. Jindřich Wolf
metodik projektu
wolf@kcvjs.cz | +420 731 410 138
Iveta Vejvodová
administrátor projektu
vejvodova@kcvjs.cz | +420 377 350 422
Podpora digitálních kompetencí pedagogických pracovníků | Projekt je financován Evropskou unií